me-ponny

Alla inlägg under februari 2011

Av millan o emsi - 28 februari 2011 19:54

Hjälp !

 

Vi har fått massa läxa. Så mycket att man knappt hinner med.

vi har läx förhör på onsdag.

prov på torsdag

delprov i grönt kort-kursen

läxa till grönt kort-kursen

 

nästa vecka: (vad jag än så länge vet)

prov onsdag

presentation om en resa vi gjort till torsdag.

 

Man har massa att tärna på   

 

Nä nu får jag åter gå till LÄXANS VÄRLD !

BLÄ !!!

 

Kom gärna med frågor och annat ni vill veta om oss !

Exempel om ni vill ha en frågestund så fixar vi det   

 

// Emsi

Av millan o emsi - 28 februari 2011 19:36

Jag blir ganska less på att inte ha några bra bilder på mig och Elli, hon e så fin så jag vill ju ha en blid på när hon rids dressyr och när hon hoppar och mycket annat men så länge får jag nöja mig med lite äldre bilder  .


Imorn blir det skola och sedan stallet. Ska göra mitt bästa för att klämma in lite bloggande mellan detta.


Löftet är att inom två veckor ska bra bilder komma...............hoppas att det kan hållas men jag ska göra mitt bästa  .

  

Av millan o emsi - 28 februari 2011 18:33

Hade inget att göra så jag redigerade lite blider för att fördriva tiden  

  

  

//millan  

Av millan o emsi - 28 februari 2011 18:19

Har alltid svårt med rubriker   

Men i alla fall, är nu hemma från att ha ridit Corall   

Det blev en hel del dressyrrörelser men mest skänkelvikning.

 

Men det gick lite sådär idag då både jag och Corall var lite trötta och hon hade träningsverk från igår så  

 

  

Bild från augusti när hon var "ny"

 

// Emsi

Av millan o emsi - 28 februari 2011 17:25

Hellojsan!

 

Här kommer en bild på mig och Snowflake som jag red och hoppade mycket innan men nu är hon tyvär för lite för mig  .

Här kommer en bild på lite av det roliga vi hade tillsammans!

 

// MILLAN 

Av millan o emsi - 28 februari 2011 16:32

Haha första dan efter sportlovet...................segt! Hade en vikarie i matte och no som pratade väldigt roligt   . Inte var det någon som kunde förstå att jag har gått upp vid halv sju nästan alla dagar och att jag sov mindre än på skolveckorna   sån e jag. Men i alla fall det var inte så jättesegt som jag trodde för jag och kompisarna hade kul och det var ju en vecka sen nu för mitt sportlov var bara stalölet och kompisarna där  .  

//Millan

Av millan o emsi - 28 februari 2011 15:12

Hej nu är jag hemma från skolan !

Det var som vanligt lite segt men med massa skratt idag   

 

Nä, det blir bara ett snabbt inlägg nu då jag ska till stallet och rida   

 

// Emsi

Av millan o emsi - 28 februari 2011 08:00

Hejsan!


Idag är det pip skola! Jag är inte alls sugen på att gå till skolan och idag står Elli så jag har inget roligt att göra då heller  

Imorgon blir det hoppning för min tränare Hanna så det blir vell det jag ser fram emot. Går gröntkort kurs på onsdagar nu och det är ganska mycket man ska kunna till delproven typ att hoppning för C och D ponnier är si och så i nationell klass. Detta ska man veta i alla olika lokal regional osv. Ganska dåligt minne har man också så det e lite extra jobbit  !

  

Presentation


Hej!
Vi heter Emsi och Millan och är två glada tjejer som mest av allt tycker om kompisar och våra ponnyer Corall och Elli. Vi kommer att skriva om lite allt möjligt :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Bilder

         

          

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards