me-ponny

Alla inlägg under mars 2011

Av millan o emsi - 31 mars 2011 21:40

Tjenare Tjenare !!!

Nu har man smort träns och bytt pannband för en hel arme tror jag   

Ja men idag red jag inte Corall utan hon fick vila.

Men jag var ändå där och mocka, bytte vatten, mockade även hagen mm.

Corall är så söt när man mockar hagen då hon ska följa efter en hela tiden och "håller koll" på en   


Nä men nu är det väl sängen som kallar.

Kunde nämöigen inte somna igår så jag är ganska trött.

Ses !

 

Av millan o emsi - 31 mars 2011 16:36

Jaha jag hittade lite fler saker når jag surfade runt!

  Jag tycket att det är jättesnyggt med jeansridbyxor och alla färger passar till dessa! Hissar!

  Jag vet inte varför men jag tycker om rutiga ridbyxor, Hissar!

  Är det bara en sämst bild eller är de gröna?? Hur som helst är dessa inte så sköna enligt mig! Diss!

  Om man ska ah en säkerhetsväst är denna min favorit!! Hiss!

  Jag vet inte men jag tycker om ludd   


//Millan  

Av millan o emsi - 31 mars 2011 16:29

Hej

  Är inte det lite dålig reklam att ha ett träns som pannbandet sår ut på ?? Annars var det nog inget fel på tränset.

  Ja jag vet inte vad jag ska säga, den är ju orginell men jag skulle inte rida i denna!!

  Detta var ju lite coolt men jag vet inte varför man vill ha ett regntäcke som man ser iganom. Inte för att jag inte vill det men jag  bara funderade  


kram på er!

Av millan o emsi - 31 mars 2011 16:02

Hej  

Nu ska jag ganska snart till stallet, Elli ska inte gå idag men jag ska vara där när sadelutprovaren kollar våran nya sadel och ser hur den har fornat sig osv. Känns lite tråkigt att inte få rida men det får gå  . Jag får ju som vanligt mocka och fixa i stallet vilket också är kul. Vissa tycker inte alls om att vara i stallet om de inte rider men det är ju bara konstigt tycker jag. Ridning är bara en del av stallet och att ha en häst! Nu ska jag snart byta om och åka  .

     

//Millan

Av millan o emsi - 31 mars 2011 15:06

JA då ska jag snart sticka till stallet.

Detta blir bara ett snabbt inlägg   

Ja men ska bara ut och kanske skritta Corall för hand idag.


Nä men hörs sen !


Av millan o emsi - 31 mars 2011 14:58

Hejsan alla!

Här följer lite bilder på dressyren på Elli från igår. Det är något skumt med vår kamera så vissa bilder är lite aningen suddiga men det får vi leva med  

                    //Millan<3

Av millan o emsi - 30 mars 2011 18:49

Hejsan !

Idag red jag ut och racede lite med min underbara ponny.

Hon älskade det   

Hon galopperade på som sören men var hur snäll/enkel som helst att få tillbaka i trav från racer galopp   


GUD VAD JAG ÄLSKAR DEN PONNYN !!!


Nä men nu har man övat lite på de engelska gloserna man har men ska snart öva lite till   


Ja jag skulle vilja veta om någon av er tyckte att vi ska ändra om här ?

Eller ska vi behålla det så ?


Själv tycker jag att vi kan ha det så här ett tag till, då jag tycker om färgerna   


Ja men idag har det inte blivit lika många inlägg från min sida som det har varit de andra dagarna men ja det får ni tyvärr leva med   


Tjingeling !

P.S har ni några frågor så är det bara att fråga på   

    

Av millan o emsi - 30 mars 2011 16:52

Hejsan! Jag har som vanligt inte kunnat låta bli att köpa lite kläder så här kommer bilder på en del av dagens köp  

     

//Millan

Presentation


Hej!
Vi heter Emsi och Millan och är två glada tjejer som mest av allt tycker om kompisar och våra ponnyer Corall och Elli. Vi kommer att skriva om lite allt möjligt :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Bilder

         

          

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards