me-ponny

Direktlänk till inlägg 18 juni 2011

Hej

Av millan o emsi - 18 juni 2011 17:47

Det är ju träningsläger i stallet.

Det är jätte kul fast det inte gick bra alls på hoppningen idag.

Men imorgon är det en mini-tävling.

Det ska bli super kul och jag hoppas att det går bättre då.


Men ni som läser (vilket inte verkar vara många) ni måste kolla www.ponniplutt.devote.se den drivs av mig, Millan och Ohlsson.

kommentera nu på båda bloggarna.


Hej då   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av millan o emsi - 25 juni 2011 17:18


Eller i alla fall här tror jag. Jag och Millan har startat en till blogg på www.ponniplutt.devote.se även om jag inte gillar devote så blev det bara så.   Millan har ju mer eller mindre gett upp att blogga här. Jag funderar även på att göra...

Hej

Av millan o emsi - 16 juni 2011 08:28

Hej idag börjar jag inte förren 8:45 vilket är ovanligt då vi ALLTID börjar 8:10 annars. Men det är skönt :P Idag är min sista "riktiga" skoldag då det är skolavslutning imorgon :D Äntligen sommarlov eller snart... Fredag, lördag och söndag är de...

Av millan o emsi - 10 juni 2011 22:07

Hej hej ! Nu sitter jag och här en ska egentligen putsa till stövlarna och gå och lägga mig. Jag är så taggad men ändå rädd att jag ska göra fel då det är min första lokala tävling... Men tror inte det är min sista ;) Det ligger sådär extra bra...

Av millan o emsi - 9 juni 2011 18:30

Börjar skriva rätt mycket från ipaden nu. Men i alla fall så blev det bara ut och mocka fylla hö mm. Corall vilar idag :( Som det verkar så ska jag till Frosta på lördag och hopptävla :D Ska åka dit med stall kompisen Sara. Som det verkar nu ...

Av millan o emsi - 7 juni 2011 20:09

Nu ska jag försöka komma igång med bloggningen igen. Idag red jag Corall i paddocken vilket gick bra. Hon var lite väl på hugget efter galoppen men det gick bra ;) Min lilla älskling ...

Presentation


Hej!
Vi heter Emsi och Millan och är två glada tjejer som mest av allt tycker om kompisar och våra ponnyer Corall och Elli. Vi kommer att skriva om lite allt möjligt :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Bilder

         

          

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards