me-ponny

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av millan o emsi - 7 juni 2011 20:09

Nu ska jag försöka komma igång med bloggningen igen.Idag red jag Corall i paddocken vilket gick bra.Hon var lite väl på hugget efter galoppen men det gick bra ;)Min lilla älskling <3Sedan åkte jag till Ebbas ridskola och tittade på när hon red gymkhana.Det var jätte kul.Nu har jag inte så mycket att göra men men... Hihi :)God natt

:(

Av millan o emsi - 7 juni 2011 19:20

Hej!


Jag har inte bloggat på ett tag eftersom jag har inte haft lust! Elli är halt så jag har inte så mycket att skriva om  . Hon har inte varit sig själv den sista tider så vi åkte till veterinären och hon var halt. Det ända jag och hon gör nu är att gå promenader och jag tränar henne på att gå för sig själv utan att buffa på mig och lite annat som att hon ska stanna när jag vill för det kan annars vara ett litet "problem" att hon har så mycket egen vilja och e ganska bestämmd av sig. Jag ska tillbaka med henne på måndag så vi får se vad de säger   .


  //Millan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Vi heter Emsi och Millan och är två glada tjejer som mest av allt tycker om kompisar och våra ponnyer Corall och Elli. Vi kommer att skriva om lite allt möjligt :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Bilder

         

          

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards