me-ponny

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av millan o emsi - 4 maj 2011 18:58

Fy fy på mig!!!!Jag MÅSTE bli bättre på att blogga.Igår var det hoppträning :)Det gick super !Corall höll på och lättade och sånt i början, då vi hoppade i paddocken och det regnade och Hanna hade ett paraply som Corall tyckte var JÄTTE läskigt.Men sedan gick det bra.Idag skulle mamma på möte så jag gick ut och gick med henne så att hon inte står helt då jag har en privat lektion imorgon.Jag vill inte att hon ska bli stel eller kanske få ont nånstans.Men nu ska jag göra engelsk läxa...Så vi ses // Emsi

Av millan o emsi - 4 maj 2011 16:45

Hej!


Nu är Elli anmäld till både ponnymätning och hopptävling  


Så nu är det bara ut och tävla, eller nästan för jag behöver licens och Elli också innan vi startar regional men det blir senare.


 

Av millan o emsi - 4 maj 2011 16:02

Hejsan!


Jag har inte några nya bilder från gårdagens hoppning efterom det regnade så mycket, kameran tål inte regnet. Men i alla fall så gick det jättebra även om det regade hela tiden. Alla som någon gång har ridit i regn med tyglar av läder vet att de blir hala som såpa och glider därför ur händerna vilket är ganska jobbigt.
Men över till hoppningen. Vi hoppade bana och Elli var superduktig  . Det ända som inte var bra av Elli var att hon var rädd för min tränares paraply  .


           

Presentation


Hej!
Vi heter Emsi och Millan och är två glada tjejer som mest av allt tycker om kompisar och våra ponnyer Corall och Elli. Vi kommer att skriva om lite allt möjligt :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Bilder

         

          

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards