me-ponny

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av millan o emsi - 10 maj 2011 22:14

Tänkte bara göra ett litet snabbt inlägg om dagens ridning.Corall kändes lite som hon var överallt och lyssnade inte ordentligt eller så...Men det gick ändå bra! Trav bommarna gick väl sådär men det är något som vi har haft problem med länge.Men nu var det på böjt spår...Något kul som hände på hoppningen idag var att Lisa som har Sture var med!De var jätte duktiga och passar varandra jätte bra.Det var allt från nu, hej då ! // Emsi

Av millan o emsi - 10 maj 2011 15:59

Hej idag har jag studiedag   

Igår red jag ut Corall efter tävlingen i skritt och lite trav.

Hon var JÄTTE DUKTIG !!!


Idag åkte jag till stallet vid 9 tiden.

Jag hjälpte Madde med att ta ut hästarna, mockade, fylla vatten och sen kom Ohlsson !

Så då ville hon ha hjälp med frihetsdressyren, så jag hjälpte henne med det.

Men sen när Ohlsson var färdig så ville jag också göra det !

Så Madde hängde på och hjälpte mig med det   

Tack för all hjälp Madde !!!


Sen eftermiddag/kväll ska jag hoppträna   

Jag är taggad till tusen !


Hej då   

              

Presentation


Hej!
Vi heter Emsi och Millan och är två glada tjejer som mest av allt tycker om kompisar och våra ponnyer Corall och Elli. Vi kommer att skriva om lite allt möjligt :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Bilder

         

          

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards