me-ponny

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av millan o emsi - 1 mars 2011 22:16

Ja, jag lovade att berätta hur det gick på ridningen...det gick....SKIT !!!!!F*n jag snurrar in mig i det som går dåligt och känner mig dum :(Varför gör jag det ?Det kommer bli ett mål för framtiden:GÅ VIDARE !!!! I alla fall.Vi red studs på rakt och böjt spår.Rakt gick okej men böjt gick mindre bra.Men men, kände från början att det inte riktigt var min dag idag :(Jaja ska se om jag hinner blogga lite snabbt innan skolan imorgon annars hörs vi på eftermidddagen !// Emsi

Av millan o emsi - 1 mars 2011 16:40

  Jag kom på att jag ska ta med den lilla kameran idag till stallet och ta lite bilder från marken men sen kanske någon kan ta bilder på när jag rider  ...........................stolt hehe  

//Millan  

Av millan o emsi - 1 mars 2011 15:30

Jag känner mig helt tom i huvudet  , kan inte komma på någonting att skriva om och hittar inga bra bilder så det blir inget bra just nu  . Saknar sommarn, tror att jag dör snart om det inte blir varmt och så att man kan rida ute och slipper frysa så oerhört mycket,      SAKNAR!!!!!!! Gillar vekligen alla dessa knasiga smilisar det e bäst    ......knas.

Hoppas verkligen att jag och Elli kan komma igång ordentligt med hoppningen så att vi kan ut och tävla men jag kanske börjar med dressyr för det är vi redan igång med. Jag kommer att tävla både hoppnign och dressyr på Elli i vår men sen ser vi om vi ska satsa mer på något men jag tror att vi kör båda  .

PÅ torsdag ska det iallafall fotas   .

//Millan

Av millan o emsi - 1 mars 2011 15:09

Jaha då var man hemma efter ännu en dag i skolan men idag var det lite lyx för vi hade ingen sita lekiton för vikarien var borta . Idag blir det lite hoppning   ! Min idrottslärare sa att jag borde sluta rida och börja spela handboll för ha sa att jag har ett riktigt bra skott men NEVER!!!!!!!!!!!!   Jag skulle aldrig byta bort hästarna.  

Av millan o emsi - 1 mars 2011 14:59

Hej är hemma efter tisdagens skoldag.

Idag var det tyska med tjejerna (Bella, Ella, Ebba och Hannah) !   

Det var sjukt kul !

 

Ska göra lite läxa sen är det middag och sen blir det hoppträning för Hanna (min tränare).

Håll tummarna på att det går bra   

 

Lovar att blogga mer sen   

  

Jag och Corall.  

Corall och Saras (en kompis) ponny Jennie.

Presentation


Hej!
Vi heter Emsi och Millan och är två glada tjejer som mest av allt tycker om kompisar och våra ponnyer Corall och Elli. Vi kommer att skriva om lite allt möjligt :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Bilder

         

          

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards