me-ponny

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av millan o emsi - 8 mars 2011 15:33

  Hej nu får jag skärpa mig lite och blogga mer !

Eller vad tycker ni ?

Det har varit väldigt tyst och tråkigt från min sida.


I alla fall så får jag ta med kameran nån gång till stallet så jag kan fota Corall.

Hon har blivit mycket finare nu än vad hon är på de gamla bilderna jag har   


Tycker även att jag rider bättre nu än vad jag gör på det gamla bilderna   

Eller för mig känns det så   


Ja idag blir det hoppning för Hanna (min tränare) !

Vilket jag ser fram imot. Då jag vet vad jag ska göra när det blockerar sig för mig.

Känns även väldigt bra att Hanna börjar förstå sig på hur mitt huvud funkar (inte änns jag vet hur det funkar ibland  ). Men det blir som någon sorts trygghet på nåt sätt.

Det är VÄLDIGT svårt att förklara men det känns bra.


I alla fall så körde jag och några tjejer en sorts "lek" dår vi hoppade upp på typ en bardisk och såg stod 4-6 tjejer bakom och så skulle man falla ner (typ 30 cm från deras armar) och så fångade de en.

Inte för att det gick ut på något, eller jo man kan säg att det var en tillits övning


Det har hänt en massa saker dessa dagarna men skriver inte det då jag ska göra läxa bland annat träna på prov och göra en presentation på ett land.


Tjingeling !


// Emsi

Presentation


Hej!
Vi heter Emsi och Millan och är två glada tjejer som mest av allt tycker om kompisar och våra ponnyer Corall och Elli. Vi kommer att skriva om lite allt möjligt :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Bilder

         

          

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards