me-ponny

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av millan o emsi - 17 mars 2011 15:04

Ja förlåt att jag inte har hört av mig sen i tisdags.

Igår så gjorde jag grönt kort provet och gissa vad!....   JAG KLARADE DET !

Det var inte så lätt men ändå lätt   

Igår när jag red så ville mamma också prova Corall (då det var länge sedan hon gjorde det) vilket gick jätte bra både för mig och mamma !


Ja på måndag är det STUDIEDAG!... JIPPI   

Men idag ska Corall vila och Lisa och Lena är SUPER snälla och sa att de kunde mocka, byta vatten mm.


Men på söndag ska jag sova med bästa Bella   (www.bellaandebbski.devote.se) vi ska på utställning med hennes hund   


Ja skola idag var helt ok men på engelskan fick man andvända all enegi man inte hade till att klar den timmen.

Nä men återkommer väl.


Hejdå   

    

  

Av millan o emsi - 17 mars 2011 07:48

Hejsan!


Jag har satt upp några mål för Elli som jag har tänkt mig att vi ska ha uppnått till sommaren.


1. Bygga fler muskler på bakdelen.

2. Inte stanna och titta och att hoppa hinder och bommar direkt, hon kan ibland vara sådan att hon stannar och tittar eller bara vägrar hela tiden.

3. Att hon ska kunna galoppera i en samlad galopp i form.

4. Att man ska kunna leda henne ute med 100% respekt för ryttaren.

5. Att hon under våren ska få göra lite allt möjligt och testa på de flesta grenarna.


      


//Millan

Av millan o emsi - 17 mars 2011 07:45

Hejsan!


Idag känner jag mig bättre men kan ju så klart inte gå någon vart, så jag har hela huset för mig själv idag!Jag vet inte om det blir någon ridning för migidag för jag är ganska seg och lite trött även när jag inte anstränger mig. Skriver mer sedan.


//Millan

Presentation


Hej!
Vi heter Emsi och Millan och är två glada tjejer som mest av allt tycker om kompisar och våra ponnyer Corall och Elli. Vi kommer att skriva om lite allt möjligt :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Bilder

         

          

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards