me-ponny

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av millan o emsi - 18 mars 2011 17:24

Jag och Emsi och Matilda o var på ridläger och här kommer lite bilder från det!

    

Min häst Tesora:  

Emsis häst Fantasy:     

//Millan

Av millan o emsi - 18 mars 2011 17:19

    

Hamstrar är ett av de sötaste djuren på jorden   

// Millan

Av millan o emsi - 18 mars 2011 17:17

  

// hehhahaah

Av millan o emsi - 18 mars 2011 15:39

Elli kommer alltid ha en given plats i mitt hjärta  

    

//Millan

Av millan o emsi - 18 mars 2011 15:18

Hahhahaah jag kan inte fatta att detta har varit jag, jag är så liten på dessa bilder  

  


// En liten millan   

Av millan o emsi - 18 mars 2011 14:58

Då var det snart kväll och idag har jag gjort.............inget som de senate dagarna. Ni kanske antaligen tycker att jag är rastlös och fåning men jag kan bara inte vara utan något att göra  . Tittar på gamla bilder och komstaterar att jag såg ut som en liten apa när jag var liten! Att jag ser ut som den bosigaste blandningen mellen en utomjording och skrållan i saltkråkan   . Jag har också tittat på bilder från det shettisstallet där jag började rida och jag ser ganska liten och rolig ut   . Att man kan roa sig med att titta på bilder på sig själv??


// hahah Millan --> 

Av millan o emsi - 18 mars 2011 10:21

Haha jag hittade lite biler på lite olika hästar med lite gullig teknik i hoppningen! Det är inte jag som rider på alla bilderna  

  

//Millan

Av millan o emsi - 18 mars 2011 09:26

Hejsan allihopa!

Jahah då var man lite bättre eller ja nästan bra men jag kan inte gå nån stans och får som vanligt stanna hemma. Eller ja nu skriver jag sm vanligt också   . Hehe jag är lite virrig nu men i alla fall. Igår red mamma Elli eftersom att jag inte kunde.............................................
.hihi men det gick ju bra för hon har ju hoppat typ 130 så hon kan rida i alla fall , coolt att ha en sådan mamma, det är kul att man kan göra något gemensamt som att ut och galoppera på fälten tillsammans och sånt. Men nu tror jag att jag ska försöka, äh jag vet inte vad jag ska göra jag blir så less på att vara hemma det är så tråkigt! Vissa eller ja de flesta dagarna önskar man att man hade ett stall hemma och bodde på en fin mysig gård på landet med lite andra inakorderingar i min ålder, men jag vet inte det kanske blir ensamt??

  

Presentation


Hej!
Vi heter Emsi och Millan och är två glada tjejer som mest av allt tycker om kompisar och våra ponnyer Corall och Elli. Vi kommer att skriva om lite allt möjligt :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Bilder

         

          

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards