me-ponny

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av millan o emsi - 6 mars 2011 22:05

Idag red jag ut på både Elli och sen fick jag rida ut på Snowflake också för hon behövde ut och galoppera, hon tyckte att det var superkul och det gick superbra på båda två . Elli var lite spend i början men sen blev hon jätte mjuk och fin. Jag är så glad att man kan rida ut igen <3 Är nu ganska trött så jag borde gå och lägga mig men jag skriver mer imorgon.

//Millan  

Av millan o emsi - 6 mars 2011 20:37

Hej!

Nu har jag äntligen fått några bra bilder på Elli från idag men det är bara från gårdsplanen för jag red ut men ni får se Elli in action senare  .

   

//Millan  

Av millan o emsi - 6 mars 2011 19:54

Hej bloggar från mormor och morfars hus.Idag har jag flängt omkring.Jag har bland annat varit på tävling med grönt kort-kurs gruppen , vilket var jätte kul !Sen blev det hem och käka. Oj !, glömde att säga att jag var hos Corall i morse då hon fick vilodag idag så mockade jag och lite sånt.Efter det stack vi hem till mormor och morfar då morfar har fyllt år.Kanske hör jag av mig senare och kanske inte ;)Men ska försöka att ta med kameran så att jag kan fota och kanske filma lite nån dag :)Hörs !

//Emsi

Av millan o emsi - 6 mars 2011 14:09

Jaha då var man hemma igen efter en hel dag i stallet och så var jag och mina kompisar och tittade på en tävling . Det känns som om vi har varit igång i minst en hel dag men det är bara halva dagen som har gått.  Ska ändå bli kul för nu ska jag ut till stallet och sen har jag ledigt från skolan imorn   . Ska också försöka att hitta ett träns till. Det är svårare än man tror för jag vill ha ett svart som Inte är så jättebrett och tungt. Jag ska nog rida ut iag och det var länge sen och nu är marken så pass mjuk att det nog är ok med galopp  .

//Millan

Presentation


Hej!
Vi heter Emsi och Millan och är två glada tjejer som mest av allt tycker om kompisar och våra ponnyer Corall och Elli. Vi kommer att skriva om lite allt möjligt :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Bilder

         

          

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards