me-ponny

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av millan o emsi - 10 mars 2011 19:20

   Jag älskar ROSA !!!   

Tycker det är kull med dessa schbrak då de är i rosa men de är snygga och skulle absolut köpa alla !

HISS   

  

Tycker dessa är ful snygga.

Tycker inte om att det inte är någon klack vilket gör att det nog blir en......

DISS   

  

Tycker dessa täckena är snygga men tyvärr väldigt DYRA !

Så igentligen är det både hiss(snygga) och diss(dyra)

men det blir nog.......

HISS   


  

Av millan o emsi - 10 mars 2011 18:00

Hejsan idag kan man säga att jag hade en lektion för Madde.Jag red i mest trav för henne och det gick jätte bra.I början var hon väldigt på tårna då ridhuset inte lät som vanligt för att det blåser så mycket.Men sen blev hon lugnare och gick på super !Nä skolan idag: jag hade min SO redovisning som inte gick så bra :(Då Jag tydligen har fel program så jag kunde inte visa min power point redovisning ;(Vilket gjorde mig otrygg då jag visste att om jag har bilder så fokuserar de i klassen inte lika mycket på vad jag säger.Men nu kunde jag inte öppna några bilder vilket gjorde att jag började staka och harkla mig :( Ja ja bättre lycka nästa gång ;) // Emsi

Av millan o emsi - 10 mars 2011 16:36

Jag har inte bloggat på ett tag nu .............................fy på mig!Jaja men nu blir det lite fler inlägg från min sida   . Jag skulle ha lektion i dressyr idag men min tränare kan inte ha lektion så det blir nån annan gång. Hade aldrig tid att skriva om hur bra det gick när vi hoppade ute men jag är supernöjd med Elli hon var superduktig!!!! Vi hade lite styrka men hon har fått för sig att hon alltid ska stanna första gången på ett hinder eller bara bommar  .........inte bra Elli, det ska vi bryta så fort som möjligt! Idag var jag som vanligt i skolan, kul dag med bästa kompisarna men Emsi och Matildao saknades men det blir tjejkväll med den imorn  . Sen blir det samma ska med Sara när hon kommer hem om nåra helger. NU tror jag att jag ska kolla igenom alla bilder och se om jag inte kan hitta nått kul  . Jag tror att jag är den lite speciella i klassen när det gäller att vara nyttig och att äta..............................äter inte nån lunch i skolan oftast och när alla köper och äter godis äter jag frukt  Hehe alla tycker att det är lite kul och min kompis tycker att jag ser ut som en som älskar lakris hur man nu kan göra det???

  

//Millan   hehe

Presentation


Hej!
Vi heter Emsi och Millan och är två glada tjejer som mest av allt tycker om kompisar och våra ponnyer Corall och Elli. Vi kommer att skriva om lite allt möjligt :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Bilder

         

          

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards