me-ponny

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av millan o emsi - 3 mars 2011 20:39

 Hejsan !

Förlåt för min dåliga uppdatering   

Ska bättra mig !

 

Red i alla fall Corall idag i ridhuset vilket gick JÄTTE BRA idag   

Men tyvärr behövde Eva (ägare till stallet) harva ridhuset innan alla lektioner, så jag fick rida i paddocken där det faktiskt gick att trava   

Kanske lite vår teken.

 

Nä, ska gå och lägga mig snart så hörs   

  

Bjuder också på en bild från sen sommaren.

Av millan o emsi - 3 mars 2011 15:28

Haha jag tror aldrig att en språklektion har varit så kul som den jag hade idag!!!!  Vi skrattde så att vi höll på att dö för om jag ska vara ärlig kan vi inte så mycket franska eller är inte så begåvade. Vi skulle spela spel och fick bara prata franska och det gick ut på att man skulle säga saker på franska och det blev typ svenska och engelsa med franskt uttal med lite franska ord och mycket skratt  !! Hahah bästa lektionen idag helt klart!  

Morötter inköpta ..........check   

  


//Milan

Av millan o emsi - 3 mars 2011 14:41

Hej igen!

De konstigaste med skolan är att lärare kan tänka på ett så annorlunda sätt än vad man själv gör tex idag pratade vi om vad och hur vi ska förbättra skolan, då hade min grupp många förslag och det tyckte våra lärare va bra. De förstod inte vad vi menade med att då är det ju mycket som är dåligt med skolan. Det var tydlingen helt obegripligt???? Men i alla fall, en ganska bra dag i skolan, förutom att de med skåpen brevid tycker att det är kul att skrämma mig men spelar roll?  Nu ska jag nog åka och köpa morötter till Elli och sen bär det av till stallet för idag ska jag ha dressyrlektion     Varför känns det so mom jag nästan helst vill gå och lägga mig????  


//Millan

Presentation


Hej!
Vi heter Emsi och Millan och är två glada tjejer som mest av allt tycker om kompisar och våra ponnyer Corall och Elli. Vi kommer att skriva om lite allt möjligt :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Bilder

         

          

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards