me-ponny

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av millan o emsi - 14 mars 2011 18:40

Tjenare Tjenare !

Var i stallet för en stund sedan.

Red Corall idag, vilket gick JÄTTE BRA   

Red på nya bettet vilket hon går jätte bra på. Det blev rätt mycket galopp arbete idag, och det kan ju behövas ibland.

Idag kom hon även ner bra i form i galoppen (får annars inte till det) och galopperade på bra.

Enligt mamma med bra övertramp   


Fast sen i traven ville hon inte riktigt allt jag ville men hon slutade med det efter nån minut.

Men nåt måste det ju finnas att jobba på annars blir det inte lika kul   


Nä, nu får jag snart plugga lite till det gröna kort provet   

Det är nämligen så att man får bara ha 6 fel   

Men då man ska bli godkänd av en utbildad ridlärare (tror det är level 3) så ska vi också rida för henne   


Men nej nu  få jag lämna datorn.

Tjingeling !

Bjuder även bå en lite gammal vinter bild.

Av millan o emsi - 14 mars 2011 18:29

  

Jag tycket att mörkblått är jättefint!


//Millan

Av millan o emsi - 14 mars 2011 18:20

    gud så länge sedan!

// Lillmillan 

Av millan o emsi - 14 mars 2011 17:14

Hej!

Nu sitter jag och gör en massa tråkiga läxor och måste blogga lite så att jag orkar lite läxor till sen  ORKAR INTE,jag är jättetrött! Varför ska man alltid bli så slutkörd på skolan?? Hmmmm, jag sa till killarna på mitt bord i dag att jag ville börja i min bästis klass, då sa de massa saker typ nä för du ska stanna för vi e mycket bättre och att jag typ inte får för de vill inte det ,??????hmmmmhm...............jaja men vem bryr sig    inta jag i alla fall sen var det nog en dag som alla andra, jobbiga killar, roliga kompisar tråkiga lektioner mm.


Idag ska jag inte rida Elli men det gör nog inte så mycket för hon behöver lite vila efter dressyren igår och hoppning imorn*jippi*  !!!! Kul, förra gången blev det lite mer bjudning på Elli än vanlit och det är ju alltid trevligt!


Kan inte detta fu*in vädret försvinna och ersättas av lite sol och värme???


// Millan   

Presentation


Hej!
Vi heter Emsi och Millan och är två glada tjejer som mest av allt tycker om kompisar och våra ponnyer Corall och Elli. Vi kommer att skriva om lite allt möjligt :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Bilder

         

          

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards