me-ponny

Alla inlägg den 3 april 2011

Av millan o emsi - 3 april 2011 20:17

Vah???

Är det redan söndag kväll, jag blir galen. Kan men inte få hinna med lite mer på helgerna? Jag tror att jag hade behövt minst tre dagars helg för att hinna med att göra allt jag vill  . Imorngon tror jag i alla fall att det blir lite lugnare för Elli innan hon måste jobba på hoppningen på tisdag! Nu vill jag ha lite hoppbilder att lägga ut på bloggen också, men det blir ju i så fall inte förrän onsdag  . Jag har nog sämst tålamod  hehe. Nu ska jag nog ta ut min lilla sötis Ville  



//Millan

???

Av millan o emsi - 3 april 2011 18:13

  Skulle inte vara helt fel att ha ett ridhus som ser ut såhär      

  Är det bara jag som tycker

 att rött är jättesnyggt på hästar???

   Dessa var lite roliga tycket jag  

  Hahaha en sån här borde man ju ha ellerhur  , eller kanske inte.


Av millan o emsi - 3 april 2011 14:05

Hejsan svejsan!

Idag red jag och Emsi ut själva och galopperade mer för det blev inte så mycket av det igår! Jag och Emsi galopperade på bra och pållarna älskade det   Vi red en ganska lång runda och det gör ju att de bygger mycke muskler och det behöver Elli för även om hon har mycket muskler kan hon få fler på bakdelen.  Där vi står med hästarna har de lämnat en bit av marken runt alla åkrar och det är super att rida på de!!!  

        //Millan

Presentation


Hej!
Vi heter Emsi och Millan och är två glada tjejer som mest av allt tycker om kompisar och våra ponnyer Corall och Elli. Vi kommer att skriva om lite allt möjligt :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Bilder

         

          

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards