me-ponny

Alla inlägg den 14 april 2011

Av millan o emsi - 14 april 2011 18:29

Hejsan!

Jag ska som vanligt inte till stallet idag för snälla Lisa mockar och byter vatten åt Elli på hennes vilodag och så tar vi hand om hennes häst när han har sin vilodag  Jag har varit ute med kompisar hela dagen och är hemskt trött så det bilr inte så mycket till bloggande men jag kan ju säga att min dressyrlektion igår gick bra. Elli var jättefin så jag är nöjd  . Vi tränade på att Elli ska kunna lyssna på mindre hjälper, så små som möjligt. 

 



//Millan   

Av millan o emsi - 14 april 2011 15:01

Tjena !!!

Kom precis hem efter världens jobbigaste engelska lektion   

Idag var det kul i skolan, när vi hade rörelse pass tyckte killarna att tjejerna ska öva till fotbolls turneringen vi har i maj.

Min klass brukar inte vinna över paradell (eller hur det stavas?) klassen men det gjorde vi idag.

Killarna säger att de var för att alla tjejer vad med.

Men det är ingen som vet ?   


Nä snart ska till stallet och känna på benen och sånt och om hon känns ok och inte är stel/halt så tar jag och rider ut henne i skritt och trav.'


Ja men det är väl så det ser ut för tillfället.

Fortsätt att skicka till vår lilla tävling !!!


Hej Då !

 

Presentation


Hej!
Vi heter Emsi och Millan och är två glada tjejer som mest av allt tycker om kompisar och våra ponnyer Corall och Elli. Vi kommer att skriva om lite allt möjligt :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Bilder

         

          

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards