me-ponny

Alla inlägg den 22 april 2011

Av millan o emsi - 22 april 2011 17:53

Ni får ursäkta dålig uppdatering idag   

Idag skulle jag inte till stallet då Corall skulle vila och snälla Lisa och Lena mockar, fyller hö mm. åt mig.

Visst kan det va skönt att va ledig från stallet en dag men inte idag.

Jag hade absolut inget att göra så jag tjattade iväg mamma till my one (är närmast oss) men innan vi var där så fick vi sticka in på massa små äranden.


Men jag nu är allt fixat och jag är helt uttråkad.

Det är nu man skulle vilja ha en ponny till att rida och sköta.

Igentligen skulle jag vilja ut till stallet man eftersom vi tar Lisa och Lenas fodring imorrn så ville de mocka åt oss.


Som sagt är Millan i Italien så kan inte blogg.

Jag tror hon kommer hem på söndag


Nä nu får jag väl göra något annat, om det nu är aå att jag gör något   

Men jag ska försöka blogga så mycket jag kan.

Tyvärr glömde Millan att skicka bilderna så ni får nöja er med dessa så länga.

  skönt för ponnyerna att gå utan täcke nu       Min älskade ponny   

Hej Då   

 

Presentation


Hej!
Vi heter Emsi och Millan och är två glada tjejer som mest av allt tycker om kompisar och våra ponnyer Corall och Elli. Vi kommer att skriva om lite allt möjligt :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Bilder

         

          

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards