me-ponny

Alla inlägg den 23 april 2011

Av millan o emsi - 23 april 2011 21:54

Hejsan !

Jag tänkte att jag ska visa vilka bloggar jag brukar läsa:

dressyrmupparna.se

nellieberntsson.blogg.se

juliadahnelius.bloggplatsen.se

matildaohlsson.bloggplatsen.se

sturelover.bloggplatsen.se


Ja jag har säkert stavat fel/glömt någon nu men det får ni tyvärr leva med   

Nä men nu ska jag gå och nanna kudden god natt   

 

Av millan o emsi - 23 april 2011 18:23

Hejsan på er !!!

Idag red jag ut med Sara på pigga ponnisar   

Det gick jättebra fast Corall var lite tittig och skulle kolla på allt och bli jätte rädd   


Men idag var det vi som fodrade lunch åt Lisa och Lena, vi mockkade även deras box.

Så vi kom väl vid tjugo i tolv och pratade lite med Eva (ägare av gården).

Sen fodrade vi och mockade, bytte vatten och soppade stallgången på sådär en halvtimme.

Ja klockan var då ca halv ett (vi ska inte ta in hästarna förren vid halv två) och både jag och mamma visste inte vad vi skulle göra.

Så vi gick bort till Madde som satt och målade naglarna.

Madde bköd oss på en rolig överraskning och satte igång och målade naglarna på oss   

Sedan tittade vi på tärreng hinder och pratade väldigt mycket om allat möjlight.

Sen kom Sara och vi tog in hästarna och red.


Japp det var min dag.

Väldig trevlig och mysig dag, eller vad säger ni ?

Jag ser gärna fler dagar så här   


Nä nu sticker jag, Tjingeling !!!   Vill till stranden igen.

Jag på den bork färgade ponnyn, Millan på den vita, Sara med vit tröja och Ohlsson med blå tröja

.  

Presentation


Hej!
Vi heter Emsi och Millan och är två glada tjejer som mest av allt tycker om kompisar och våra ponnyer Corall och Elli. Vi kommer att skriva om lite allt möjligt :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Bilder

         

          

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards