me-ponny

Alla inlägg den 6 april 2011

Av millan o emsi - 6 april 2011 21:01

Hejsan!

Jag kunde inte skriva igår om hoppningen , jag blir galen jag skulle behöva minst 28 h på ett dygn men i alla fall så kommer hoppningen nu. Vi trändae på att korta och länga galoppsprånger samt svåra svängar och lite omhoppning  . Det gick jättebra och Elli var duktig. Det var första gången Elli tränade detta och hon var riktigt bra på det för att vara första gången. Idag red jag dressyr och det gick också bra. Jag var också ute och lät henne äta lite gräs vilket hon uppskattade väldigt  .


     

//Millan

Av millan o emsi - 6 april 2011 15:37

Berom ursäkt för att det inte blev någon bloggning igår   

Det var i alla fall hoppning igår.

Det gick SUPER BRA !!!   

Det var jätte kul, vi övade mycket på att korta och länga galoppen, hoppa omhopning och sen en bana där man var tvungen att ha koll på hur många galoppsprång som det skulle vara mellen vissa hinder.

För er som vill kolla banoran gå in på Ohlssons blogg (www.matildaohlsson.bloggplatsen.se) dår har hon ritat upp hur vi hoppade igår   


Nä idag ska jag och Millan rida dressyr i hoppadocken.

Det blir nog kul   

Jag ser fram imot detta !


Jag tror att jag återkommer ikväll om hur det gick.

Har man tur kanske det blir lite bilder.

Fast det är inte det bästa fotograferings vädret men men    


Nä nu ska jag väl gå... men förästen ni som läser denna bloggen snälla kan ni inte berätta för flera om bloggen.

Det hade betyt JÄTTE MYCKET för oss   

Hej DÅ 

 

Av millan o emsi - 6 april 2011 11:55

Hejsan !Ja nu är jag i skolan och har haft matte prov :-(Det gick nog rätt bra.Om typ 20 min ska jag ha lunch och sen blir det ÄÖ (ämnesövegripande/"tema")Sen blir det mentorstid och sen hem !Ska troligtvis rida lite dressyr med Millan idag :-PVi har alltid så kul i stallet :-)Fast roligast blir det när Ohlsson, Lisa och Sara också är med :-)Hej då Emsi

Presentation


Hej!
Vi heter Emsi och Millan och är två glada tjejer som mest av allt tycker om kompisar och våra ponnyer Corall och Elli. Vi kommer att skriva om lite allt möjligt :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Bilder

         

          

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards