me-ponny

Alla inlägg den 19 april 2011

Av millan o emsi - 19 april 2011 22:04

Hellojsan!

Idag hade jag och hoppning och det hade jag i söndags också. I söndags hoppade vi spets och bana. Idag hoppade vi lite titthinder  , Hanna min tränade hade köpt in några nya hinder och bommar mm  . Vi hoppade t.ex ett grön och gulrandig trippelbarr och räcke, en sockerbitsmur med rödvita bommar, en rosa solfjäder med en grön fleesfilt på, en blå oxer med en blå vattenamatta under, som hon visserligen tyckte extremt illa om och var andingen väldigt rädd för eller så var hon bara fjantig men jag vet inte  . Först ville hon inte alls hoppa och var jättebråkig men sen hoppade hon. Resten av hinderna var hon jätteduktig på och jag är nöjd med henne  !Jag vet att mina miner är hemska och jag vill inte ha med dem men i alla fall det kan man ju bjuda på   .

                    Failminer  .


//Millan

Av millan o emsi - 19 april 2011 11:03

Hejsan!

Igår var jag och mina kompisar på stranden och red och det varjuså klart superkul!!  Här kommerlite bilder. Jag kunde inte ta med Elli men vi hade med Jennie och Snow Flake.Det varkul och vi blev superblöta  

        Haha jag elitestor men så mycket väger jag inte  

//Millan

Av millan o emsi - 19 april 2011 10:32

Hejsan!

Jag känner att det var länge sedan jag bloggade och ursäkten är att jag inte har varit hemma. Jag har varit hos kompisar sen i söndags. I söndags hoppade jag och Elli var superduktig. Hon och jagtränar på LD LC nivå nu  . Vi hoppade spets och bana  . Igår var jag och Emsi ute på en liten ridtur med mycket trav och lite galopp    Jag har en massa fina bilder från hoppningen men jag ska ladda upp denärjag kommerhem och sen kommer de ut på bloggen  


//Millan

Presentation


Hej!
Vi heter Emsi och Millan och är två glada tjejer som mest av allt tycker om kompisar och våra ponnyer Corall och Elli. Vi kommer att skriva om lite allt möjligt :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Bilder

         

          

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards