me-ponny

Alla inlägg den 4 april 2011

Av millan o emsi - 4 april 2011 19:54

Tjenare !

Japp idag red jag och Millan i paddocken vid ridskolan (finns två paddockar, en hoppadock och en "ridskolepaddock" om man kan säg så) och då vi var lite sena så red vi medans ridskole gruppen var på uteritt.


Det gick bra för oss båda idag   

Corall var lite hård och stel men efter att ha galopperat så lossnade och jag kände hur hon riktigt var mellan hand och skänkel   


Men sen när gruppen kom tillbaka så stack vi ut och travade och skrittade ut på våra ponnyer   


Nä nu ska jag gå  Tjingeling !!!

        Bjuder även på dessa bilder idag.


P.S har vi tur kanske Millans pappa tar med kameran imorrn när det är hoppträning   

 

Av millan o emsi - 4 april 2011 15:54

Hejsan

Ja det blev ingen bloggning från min sida igår då jag inte kände för det.

Igår var jag och Millan ute och racade på våra underbara ponnyer som ÄLSKADED det !!!

Det var SUPER KUL!!!


Idag blir det dressyr för mamma och ja mer kan jag nog inte säga än....

Eller jo det kan jag visst imorgon blir det hoppning och jag har fått väldens konstigaste engelsk läxa som ska lämnas in på torsdag.

Har även matte prov på onsdag och ska ha utvecklings samtal nån gång med.


För er som undrar vad utvecklings samtal är:

Det är när barnet och dens förelder/föräldrar pratar med barnets mentor om hur barnet ska utvecklas mer och om det är nogåt man ska bli bättre på.

Ex. svenska (för mig) jag ska bli bättre på att räcka upp min hand och säga vad jag tycker/tänker.

 

Ja men sån har jag varit sedan förskolan   

Ja men ska sticka nu.

Hej då  

Presentation


Hej!
Vi heter Emsi och Millan och är två glada tjejer som mest av allt tycker om kompisar och våra ponnyer Corall och Elli. Vi kommer att skriva om lite allt möjligt :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Bilder

         

          

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards