me-ponny

Alla inlägg den 7 april 2011

Av millan o emsi - 7 april 2011 20:19

Hejsan !

Iadg hade jag dressyr lektion för Hanna (min tränare) vilket gick SUPER !

Både hon, jag, mamma och även Madde (har jag för mig) tycker att det har börjat lossna för mig   

Det är så skönt när man känner att det börjar lossna för en.

Jag ska även börja med att byta runt på mitt tredelade och mitt raka bett.

Så att hon inte blir van vid det raka som är lite starkare än det tredelade.


Jag har även med mamma bokat in en "studs/bom lektion med Hanna kanske tar lite språng också.

Vet inte, men det är på måndag.

Tisdag är det hopplektion och längre har jag inte planerat än  


Ber även om ursäkt för att jag inte har bloggat så mycket.

Men som tur av har ju Millan bloggat desto mer åt er   

Hihi !


Nä snart är det väl sängen som kallar och sen blir det FREDAG !!!

Jippi, äntligen börjar helgen !

Men det finns dock ett men... man måste gå ännu en dag i skolan   

För er som inte redan förståt så HATAR jag skolan.

Men ack så har jag så många år kvar   


Nä nu ska jag inte sitta här och gnälla.

Ses/Hörs imorrn !!!

 

Av millan o emsi - 7 april 2011 16:04

Här kommer lite bilder från i somras när vi var i England.

               

Vissa har lite svart på sig för jag måste lägga in de i pizap för att det inte ska ta flera timmar att ladda upp bilderna. Nja kanske inte riktigt en timme´men nästan  .


//Millan

Av millan o emsi - 7 april 2011 15:58

Hejsan!

Kah känner att det var för länge sedan vi kom med lite nya bilder på Elli och Corall, ridning stallfix mm. Om ni har något ni skulle vilja se bilder på maila till me.ponny@hotmail.com eller skriv en fråga här på bloggen  .Jag ska göra mitt bästa att fixa fram lite bilder!


//Millan

Presentation


Hej!
Vi heter Emsi och Millan och är två glada tjejer som mest av allt tycker om kompisar och våra ponnyer Corall och Elli. Vi kommer att skriva om lite allt möjligt :)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Bilder

         

          

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards